dimecres, 17 de juliol del 2013

CC Mi rincón de mariposas - Shorts

Vaig una mica tard amb aquest Cosim Plegades de MRdM però, ja se sap, sempre hi ha setmanetes més complicades.



Doncs han resultat facilíiissims i molt ben explicats. Espero fer-m'he molts més, m'han encantat!!!




Els primers que he fet (que segur que me'n faig més), han estat molt senzillets. Dos colors facilets de combinar i sense riscos.


Moltes gràcies Dawn!!!!


Voy un poco tarde con este Cose Conmigo de MRdM pero, ya se sabe, siempre hay semanitas más complicadas.

Pues han resultado facilíiiisimos y muy bien explicados. Espero hacerme muchos más, me ha encantado!!!

Los primeros que he hecho (que seguro que me hago más), han sido muy sencillitos. Dos colores faciles de combinar y sin riesgos. 

Muchas gracias Dawn!!!!

1 comentari: