divendres, 9 d’agost del 2013

Panys de cuina - Adiós retales!

Vaig estar pensant en la proposta de Mi Rincón de Mariposas per dir adéu als retalls! Com que no és que tingui masses retalls petits, he decidit fer aquests panys de cuina.

Estuve pensando en la propuesta de Mi Rincón de Mariposas para decir adiós a los retales! Como que no es que tenga muchos retales pequeños, he decidido hacer estos paños de cocina.


Els retalls són d'uns 20x20cm i algunes tovalloles que tenia, que no feia servir. Després de fer els panys, vaig decidir juntar-los amb snapclics. La idea la vaig treure d'aquesta web.

Los retales hacen unos 20x20cm y algunas toallas que tenía, que no usaba. Después de hacer los paños, decidí juntarlos con snapclis. La idea la saqué de esta web.





I així queda, molt pràctic!




4 comentaris:

  1. qué originales, me encantan!
    yo siempre estoy poniendo los trapos a lavar, tengo muchos pero necesito aún más, para llenar la lavadora cada vez con sólo los trapos de cocina!

    ResponElimina
  2. Ens encanta la idea, ens ho apuntem!
    En vam veure uns de similars a http://alidoesit.wordpress.com/, però era amb velcro.

    ResponElimina